Lördags kvällen!

OBS Längst ned står min åsikt om Körslaget igår. Missa inte det!

Efter middagen gick vi ned på gården. Sture gjorde i ordning boulebanan. Den var full med löv och alldeles gropig.

Lite bilder.

























Så en liten film där Sture jobbar.





Nu är detta klart så nu kommer det ilska!!!!!! Hur fasiken kunde Team Jakob åka ur????? Team Gabriel skulle ha åkt. Han har gjort dåligt ifrån sig nästan varje gång men igår var han okey men inte bäst för det var Team Jakob. Jag har hållit på honom från början och haft Andreas som tvåa. men team Gabriel har sabbat den ena låten efter den andra och sjungit falskt genom hela låtar.
Jag skiter i att titta på finalen som knäppt nog går imorgonkväll!!!!




Tummen ned för Gabriel




Tummen upp för Jakob



Nu håller jag tummarna stenhårt för att Andreas ska kamma hem skiten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0