Körslaget!

Team Lisa skulle självklart ha åkt. När man inte ens klarar av låten man valt själv, då ska man inte vara kvar.
Fladdrade runt, stämmorna skar sig.
Så tyvärr åkte fel Team ut.
Team Jakob var bäst tätt följd av Team Andreas.

Trea kom Team Gabriel och på fjärde plats Team casper.
Nog om detta. Här under ser ni vår goda middag sen ett fult glas :-).

Innan ugnen:




Efter ugnen:







Vaknade supertidigt så jag har sett förlossningskliniken som gick mellan 05-06 på tv+. Nu ser jag på en kanal som heter TLC och programmet heter bygga köpa eller renovera. Provence Sen kommer ett program som handlar om fantastiska semesterhus. Vilken kanal jag hittat, man vet inte vad man har egentligen!
Nepp ska lägga mig i soffan och fortsätta kolla på tv, kanske jag somnar om vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Maten ser riktigt god ut. =)

2011-04-10 @ 13:59:33
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0