Körslaget!

Nu är jag arg. Körslaget sänds nästa Lördag som vanligt mellan 20-21.30, men finalen går på Måndagen mellan 20-21.30. Vad är det för jäkla sätt? Sänd finalen Lördagen därpå som det alltid varit inte på en Måndag då man ska upp och jobba dagen därpå.
Sture ska upp fyra så han somnar bums kl 21 om han ens orkar hålla ögonen öppna till dess, jag ska upp 05 och öppna på Tisdagen och vill lägga mig vid 21. Körslaget ska man se pigg och utvilad tillsammans med vänner och lite snacks till. Och vem fasiken vill umgås på kvällen en Måndag????
Tv 4 tänk om omgående!!!!!


Jag har mailat och frågat varför de gör en sådan korkad ändring?
Nu förstår jag det är ju Valborg, ja hoppsan man ska gå till elden?????
Men man har väll ett val? Antingen eld eller tv. Sen kan de sända finalen på Fredagen då eller ha två veckor i mellan.

Nej är det inte sporten som går före är det en eld...suck!!!!!

Sen var Team gabriel sämst igår så de skulle ha åkt. Falsksång och flaxande hit och dit, sabbade både Queen och Abba låten. Ingen känsla för fem öre. Hoppas de åker nästa gång då har jag mina favoriter i final igen!

Ha ha dagen måste alltid börja med ett gnällinlägg har ni märkt det?

Men bjuder på lite bilder från vår första utekväll på gården:

Men varför dessa miner älsklingen min?









Min skugga! Balt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0