Hemma och seg!

Men jösses så trött man är! Man går snart på knäna...suck.
Sonen var kul idag han ringer och vill något. Jag frågar vad han vill och berättar att jag gör mellis till mig själv. Han frågar vad jag ska äta. Men det vågar man ju inte säga till en hälsocoach som säljer herbalife. Jag säger vaniljyoghurt med puffar då ringer det på dörren. Vänta säger jag, ska bara öppna. Där står då sonen Teddy med telefonen i örat...skitkul!!!! Jag åt inte det jag sa utan hade rostat bröd med feta skivor ost på. Kände mig ertappad med handen i kakburken!

Han ville låna duschen för att tvätta ur håret lite för han skulle klippa sig här i Blackeberg. Men det slutade med att han inte han för att han stannade för länge.
Kul kul Teddy.
Nej nu ska jag lägga ned bloggen för idag och se på tv, sen ska jag sova och gå upp först kl sju imorgon och jag ska fasiken sova hela natten.
Ha en bra kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Daisy

skrattar Ja där ser du varför man skall hålla sig till sanningen, den kommer nämligen alltid ikapp en.

2011-04-12 @ 20:36:01
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Daisy

skrattar Ja där ser du varför man skall hålla sig till sanningen, den kommer nämligen alltid ikapp en.

2011-04-12 @ 20:36:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0