Fortsättning följer.....

Första dvd skivan avklarad 190 minuter drygt med Anne på Grönkulla. Nu har jag stoppat in fortsättningen. Trotts sol och värme utomhus så känner jag ingen längtan alls att gå ut.
Nej det blir slappar läge i soffan. Jag vet att jag borde gå ut och njuta av det vackra vädret eller vad då borde?????
jag väljer väll hur jag vill njuta alldeles själv. Jag är vuxen och ingen väljer något åt mig!


Längtar efter min älskling skulle vara skönt att få hem honom snart nu. Vill göra något tillsammans med honom allt blir roligare om man är två. Särskilt om man får göra saker med den man älskar så otroligt mycket.
Nej nu ska lägga mig i soffan igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0