Datasamhället suger!!!

Jag blir galen!!!!!! Försöker logga in på lisa självservice där jag kan se min lönespec, men det står att sidan inte finns. Den finns visst det är vår sida som vi fyller i frånvaro etc på och jag loggar alltid in hemifrån. Men nu funkar det inte. Var bättre för med papper som man skrev sin frånvaro på, datasamhället tar längre tid och så fungerar det inte. Skit också!!!!!
Jag vill se min lön nu!!!!! Håller på med räkningarna så jag vill se om min lön täcker eller om jag måste förra över pengar från Stures konto!!!!! Jävla data samhälle!!!!!
NOG!!!!!

Har iallafall bokat hemresan från Göteborg idag. I Onsdags så bokade jag ditresan. Resorna är betalda också och resan till Göteborg 478 kr för oss båda och hem 424 kr för oss båda.
Det fungerade iallafall.
Nu lämnar jag er för att deklarera och bli på bättre humör. Hoppas jag kan bli det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0