Ljusterö!

Solen skiner idag och jag känner för att göra något men vet inte alls vad? Första morgonen på över två veckor jag känner mig hyfsat bra. Hostan inatt har inte stört mig alls så den är på övergång, ögonen inte kladdiga och snoret börjar få tillbaka sin normala färg. Lite ont i bihålorna men annars känner jag mig okey!
Sture vill nog inte alls göra något utan bara slappa för han är inte okey ännu, såg att han tagit Alvedon inatt för asken låg framme på diskbänken och då kan man ju inte jaga iväg och hitta på något eller hur?
Men hit vill jag till mitt Ljusterö för att visa Sture men han orkar nog inte köra idag tyvärr.

Bolby där mina föräldrar hade en stuga i många år.



Ångbåtsbryggan där ångbåten la till förr, när vi bodde där så la ej båten till där längre utan enbart i Linanäs och Laggarsvik vattnet var för grunt då.



Linanäs där vi oftast handlade 2 km bort, vi åkte bil eller cyklade eller så gick vi ibland bussen men den gick väldigt sällan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0