Ullared

Ska antagligen till Ullared den 29 oktober med hela tjej gänget på gården+vissa vänner till vissa tjejer antar jag. Vi åker på Fredagen och shoppar Lördagen  fram till kl 16. Det ska hyras buss så vi blir ett gäng. Kostnad för bussresa t och r boende på motell med frukost 750 kr/person.
men jag måste ta semester på fredagen men förvarnade på jobbet första dagen efter semestern
.
Under ser ni lappen som satt i trappen har tagit bort namnet på den som tar mot anmälan och dennes mail och telefonnummer annars är lappen som den ser ut på anslagstavlan.
Att jag skriver antagligen är för att jag måste få godkänt från jobbet först men det får jag säkert eller godkänt från chefen kanske man ska säga istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0