Tackar!

Jag måste faktiskt skriva en sak innan jag lägger mig. Trotts att jag är för trött för att blogga ikväll.
Jag har världens gulligaste föräldrar, det är bara så!!!!!
Jag hänger ut er i bloggen ikväll och det är ni väl värda.
Tack för hjälpen med dvd/vhs spelaren, tack för att ni bryr er och tack för att ni finns.
Och till slut tack för all hjälp ni ger oss med allt.
Vad behöver inte alla veta men ni vet hoppas jag!
Sen bör alla barn tänka över vad deras föräldrar gör eller har gjort  för dem inte bara fokusera på det negativa.
Annars kommer man dö bitter en dag om man bara sett det negativa!

Killen i gråa tröjan närmast hitåt och tjejen mitt i mot är mina föräldrar.
Tack för all hjälp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Uj, uj, vilka lovord. Vi känner oss verkligen uppskattade lillgumman.

2010-09-17 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0