Sovit!!!!



Har sovit sen kl 14.50 tills 16.45, nästan två timmar var urtrött när jag kom hem och det var för tidig morgon och detta under.


Vad jag blir trött. Ett föräldrarmöte att det kan bli så mycket tjafs och viljor. Överens om att vi först visar runt i våra lokaler där vi samtidigt berättar att här finns deras info, här ligger omärkta kläder, här hängs kläderna under vilan etc. Detta tar max tio minuter. men då anser en att alla sex personal ska säga något...men jösses ska vi vandra runt sex personal med föräldrarna och byta av varandra under vandringen?????
Nej det är två som vill ha info möte då får det ta det själva vi andra vill ha ett möte med en dialog där vi frågar föräldrarna vad det vill ta upp på ett föräldrarmöte och att allt blir en dialog mellan oss.

Vi gick med på infon om den samtidigt togs via visningen då man passerar allt som jag skrev om.
Men att de envisas att ta upp märkningen av kläder som föräldrna redan vet om, inga fingervantar som föräldrna redan vet om etc får de faktiskt ta själva.
Vi fick avsluta för barnen vaknade och jag slutade strax där efter.

Nej nu ska vi göra middag Sture och jag så vi kanske hörs senare ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0