SOVA!!!

Är dö trött ikväll trots att vi kom iväg tidigt från jobbet redan 17.30 larmade vi på. Har sett halv åtta hos mig och idol...älskar idol! Men det missar man ju imorgon pga möte med chef och sen avdelningsmöte....suck får man aldrig vara ledig efter arbetstid????
Ledsen måste se våra bästa år och sova, men jag lovar att bättra mig med bloggandet när jag är piggare.
Sen igen jag får mer och mer läsare men konstigt nog väldigt sällan kommentarer????? Skriv bara jag har läst så vet jag vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Håller med dig om att det är kul att få kommentarer.



Vad tycker du föresten om min nya blogg?

2010-09-08 @ 10:00:11
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0