Snart middag!

Jag började 6.30 idag så jag orkade varken blogga igår innan jag la mig elle rimorse.
Slutade kl 14 idag och har sen jag kommit hem legat i soffan och glott på tv bla Beverly Hills
. Något med den serien så man kan se den hur många gånger som helst, serien i sin helhet har jag nog sett 3 eller 4 gånger på olika kanaler.



Sen har jag ögnat igenom tidningen allt om man som låg i brevlådan när jag kom hem.



Snart är det middag och det blir schnitzel med pommes och remouladsås.'



Med den bästa remouladsås som finns som tillbehör Mills.


Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Svar:

Nix, inga träffar. Vissa kurser har träffar, de står i regel högst upp på sidan, men sen finns det kurser utan träffar. Jag hittade Psykologikurserna via www.natbildarna.nu Det var min gamla lärare Rikard som ledde kurserna jag läste. Hade honom som lärare då jag läste på Bäckedals folkhögskola.

2010-09-13 @ 17:00:55
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0