Slutar tidigt.

Är dö trött, ögonen är alldeles grusiga och jag vill bara somna om. Föräldramötet var slut 20.35 det drog ut på tiden bla pga att vissa föräldrar ska prata om saker som gäller dem personligen eller vår flytt hit för fem veckor sedan att ej var klart. Det är klart nu varför älta att det borrades upp hyllor när barnen var där? Inte vårt fel utan de som skulle göra lokalerna klara.
Fokusera på annat istället.
Usch jag gillar inte att stå och prata inför flera föräldrar som att redovisa i skolan, ändå var det enbart sju föräldrar som jag dagligen pratar med utan problem. Men det gick jätte bra. Men jag blir arg på de två tolkar som ej kom och inte hörde av sig heller, en arabisk och en dövtolk kom ej. Mamman som pratar arabiska stannade ändå pga att hon kan svenska men ej för att förstå allt, pappan som är döv skrev en av oss åt hela tiden, inte allt men det viktiga. Så vi ska ringa idag och skälla ut dem.

Nej jag är så trött så jag måste röra på mig annars somnar jag här vid datorn.
Skönt att man slutar 12.30 idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0