Lördag!

Kl är strax efter 5.30 och här sitter jag redan. Vaknade med lite huvudvärk idag men det verkar gå åt rätt håll.
Igår kväll såg vi Idol och postkodsmiljonären, vi spelade Uno och Svensson Svensson...Sture vann som vanligt.

Låg och kikade lite på en dvd film innan vi somnade på den nya videon ...tack igen!
Någon som har ett knep på hur huvudvärken som sitter som ett band precis rakt över ögonbrynen går över? Jag har tagit migrän medicin legat och låtit den verka, kall trasa på huvudet, tagit naproxen och två Alvedon som man kan ta när värken gått långt eller när man vaknar med den, även provat eaze den receptfria medicinen. Det blir bättre men det går inte över helt.
Ja jag vet att det inte blir bättre av att sitta här men det blir ju inte bättre av att ligga i ett mörkt rum med en kall trasa på huvudet heller så!

Här om dagen tog jag en bild innan jag åkte till jobbet och då var kl senare på morgonen och ljust men titta hur det ser ut nu...verkligen höst när det är mörk kl 06.

Bilden tagen:2010-09-15  06:55:34



Dessa exakt en timme tidigare 5.55 och tagna idag 18 September.



Plaskdammen utan vatten



Hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0