lagar middag!

Larv jag publicerar de mesta av mina kommentarer, men kommentarer där man gör reklam eller ber mig att rösta eller kommentarer jag inte tycker är värda att läsa för andra eller mig själv skiter jag i att lägga ut.
Anser att det är omoget att bara kommentera negativt som att sitta och leta efter fel och saker man kan klanka ned på och aldrig kommentera positivt men bloggen ska man läsa trots allt. De bloggar jag läser kommenterar jag både och, tummen upp ibland och tummen ned ibland.
En blogg som bara ger mig negativa vibbar läser jag inte.

Läste allt och tycker att de som har mer pengar ska betala mer. Många saker är inkomstbaserade idag och för mig är det självklart. Sossarna gör inte så att en grupp har svårt att överleva men det gör moderaterna och det står jag för.
Skäms på er som vill stjälpa andra och röstar blått. Sossarna stjälper inte de rika utan gör så att de fattiga och svaga får det bättre väldigt stor skillnad. En sak till jag röstade inte på sossarna förra gången och kommer med all säkerhet inte göra det denna gång heller. Men blått röstar jag bara inte för jag vill inte skada en grupp som redan är svag att bli svagare!!!!!!!!!!!!!!!

Nog om det!
P.S Spydiga kommentarer publiceras ej och denna började med just en spydighet.D.S


Vi lagar middag pyttipanna.
potatis, lök, vitlök, fläskfile, köttbullar och smörstekta kantareller mumsig va?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0