hej hopp!!!!

Kom nyss hem efter en dag på jobbet. Vi var inomhus i förmiddags och vi hade enbart 13 barn så det gick hur bra som helst.
Trots migrän som tur nog gick över med en tablett efter 40 minuter. Vi var fem personal så vi delade upp barnen mellan oss.
Felet med bilen var bakre ljuddämpare en kostnad på ca 1000 kr så ingen katastrof, sen har min söta far varit över med en vhs/dvd spelare helt ny
.
Givetvis ska vi betala av den, kom inte och försök annat.
Så om livet sög imorse så suger det inte längre
.
Jag röstade även efter jobbet och det blev det röd/gröna blocket jag är inte dum i huvudet.
De som röstar blått (särskilt på moderaterna)tänker enbart på sig själva, jag som röstar röd/grönt tänker på gamla, pensionärer, sjuka, arbetslösa, ensamstående etc och mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0