God natt!

Livet suger! japp jag är 45 och använder språk som en tonåring och för att jag vill det, för att jag vill retas eller för att jag vill provocera...ja vad fasiken vet jag!!!!
Denna dag verkligen suger....mens på jobbet en dag man stänger, bilen sönder och vhs spelaren sönder....matar sönder banden och jag får ej våra bästa år inspelad.
SNÄLLA NÅGON SOM VET EN INTERNET SIDA MAN KAN SE AVSNITTEN PÅ?

Jag orkar inte mer just nu är less på allt, sura ungar, trasiga saker, nej för fasiken livet suger. Jo fasiken det kan jag säga. Jag är inte världens starkaste vilket jag själv och många tror och har trott. Det är eller har alltid varit mer synd om någon annan vad som än hänt eller händer mig, nu är jag urless på detta och tänker lägga mig med choklad och svenska hjärtan!
Säger natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0