Blog Awards

Läs mer HÄR

VINNARNA I BLOG AWARDS 2010:

ÅRETS BLOGG-TV: Show by Kling

ROLIGAST I BLOGGVÄRLDEN: Ana Gina

ÅRETS NYKOMLING: Andreas Wijk

ÅRETS BLOGGBUSINESS: Michaela Forni

ÅRETS BLOGGINSPIRATÖR: 17 år och trebarnsmamma

ÅRETS KÄNDISBLOGG: Maria Montazami

ÅRETS SKÖNHETSBLOGG: Lindas sminkblogg

ÅRETS MEST ORIGINELLA: Lady Thirty

ÅRETS MODEBLOGG: Andreas Wijk

GULDPENNAN: Alex Schulman

ÅRETS BLOGSTAR: Lady Thirty

ÅRETS BLOGG

EGOINA!




Middagen igår bestog av potatis, kassler och hemmagjord Tzatziki...jättegott var det.

Glad gubbe! ja jag vet att man inte ska leka med maten :-)



TZATZIKI!



Hi hi så skoj att korken bara hoppar ur mousserande vin flaskan!



Fullt koncentrerad på att räkna poäng i UNO



Det enda som var på tv igår var postkodsmiljonären sen var det spel för hela slanten...jag fick poäng rekord i När och fjärran 8700....jag vann över Sture. Göran dök upp strax efter nio, han hade blivit bjuden på middag av en som han hjälpt flytta. Vi spelade lite och satt och snackade tills kl var 23.30 sen orkade vi inte mer utan gick och la oss. Jag vaknade strax efter sju imorse och nu sitter jag här och bloggar det första jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0