Tisdag!

Usch så uselt jag sovit inatt. Vaknat titt som tätt och så har det tagit en stund innan jag somnat om...tror att jag sovit sammanlagt max 4 timmar och då ej i sträck. Typiskt en dag som denna då man stänger!

Blundar för sanningen eller så är de totalt blinda!!!





Har tänkt på en sak vissa människor är ej som man trott från början eller så är det så att man blundar för sanningen.
Dessa människor gillar ofta att manipulera folk eller tex få folk att ogilla någon de ogillar ännu mera. Dessa människor förstärker hatet som folk har mot någon ännu mer genom att ta upp allt uselt denna någon gjort, håller med om allt folket säger negativt om denna någon. Dessa personer är små rädda individer som vill framstå som störst vackrast och bäst gärna på andras bekostnad.

Jag har sett detta för jag är inte blind men tyvärr så är andra det och jag tycker det är så synd att de ej kan se det jag ser. Det är bara att hoppas att de vaknar upp en dag även om uppvaknandet kommer bli mycket smärtsamt.

Jag älskade dessa tre apor i alla dess skapelser när jag var liten och gör det fortfarande, fast nu förstår jag symboliken bättre.

Ser inte hör inte säger ingenting!



Sen en sak till. Lär dig livets stora gåta älska glömma och förlåta!!!!

Nu ska jag käka frukost och ge mig iväg till en lång arbetsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0