Sov sött!

Vi åker till Ullared kl 09.30 fredag morgon,  och är hela dagen på Lördagen och handlar från tidig morgon till kl 16 då bussen åter går hem.  De som ska med från gården var inte så många som jag trode, men Eva från hemtjänsten ska med och Gisela och grannen längst ned och hennes syster+ två grannar till mamma+barn.Jag har fått pengar från Sture....nja fel för vi betalar alltid räkningarna från mitt konto och sen lever vi på Stures pengar och det jag har kvar på mitt konto. Jag har 3000 med mig tror ni det räcker???? Ja detta var ett svar på en kommentar om hur länge vi ska vara där...men jag la till pengarna!!!!
Hur jag mår undrar ni? Bättre men ej okey...får se hur jag gör imorgon då en personal kommer tillbaka efter vab.
Jag vill åka dit frisk inte sjuk!
Men vi har apt imorgon 16-19 så får se imorgon hur jag gör.
Nä detta blir bara rörigt så jag säger natti!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

ser du nåt som du tror jag gillar sååå ring!!!

2010-10-26 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0