Morron!!!




Onsdag morgon veckan går fort. Det blev 18.05 igår, då kom mamman rusande ur en taxi. Dessa föräldrar kommer aldrig för sent supergulliga båda två så att de denna gång kom fem minuter för sent det spelar inte ett dugg roll.
mamman bad om ursäkt flera gånger på engelska hon pratar enbart ett par ord svenska. Jag sa att det var helt okey att vara några minuter sen någongång. Så det var väll typiskt att pappan som är den enda som har tid till 18 igåt lämnade förskolan ovanligt tidigt kl 17.30 och då hade vi i vanliga fall kunnat gå hem. Men men idag vet jag när jag går hem och det är klockan 16.

Glömde lägga upp denna bild och lilla film när Sture skär skinksteken som vi sedan gjorde schnitzlar av som jag tyvärr glömde att fota.

Maskinen fick jag i födelsedags present av mina barn+de två äldstas deras respektive.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0