Mera Idol!!!!

Men jösses glömde att skriva SKÖNT ATT ANDREAS WEISE ÅKTE!
Minnah och Jay var de första att gå vidare helt rätt de var bäst.
Sen kvittade det egentligen för mig vem som åkte av de två som hängde löst, men gillar inte Andreas då han enbart kan sjunga men han har inte någon utstrålning utan tror enbart att han är bäst och är så jäkla kaxig i sitt sätt....jag har allt, jag kan allt...nej tack och hej!
Det man sjunger måste utstråla känsla inte enbart sång.
Olle kan inte sjunga utan har ofta falska toner och Juryn är tondöva totalt. Linnea Idols clown som passar bättre på en cirkus skulle jag helst sett lämna Idol.
sabbar alla låtar hon gör med samma pajas konster...nej hej till dig nästa gång sen Olle. Jay och Minnah ska komma etta och tvåa inget att snacka om!


Idols clown, blandning av Di leva, Carolina af Ugglas försöker efterlikna Betty Boop och Marilyn Monroe...ja jösses vilken blandning det kan ju bara bli pannkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0