Lördagen!

Varför fick man inte veta vem som åkte ut ur Robinsson? Såg reprisen igår....nej det ska vara ö-råd i slutet annars kan man ju skita i att titta. Bara för Kinna valde att åka så är det ju så många kvar eller hur?
Visst de röstade på stranden ut Elin men hon fick ju vara kvar...det ska ju vara ö-råd för det förlorande laget varför annars tävla?
Nog om detta. Här kommer bilder från kvällen på Olivias...jag tog black and white  med pommes och Sture pepparbiff med stekpotatis. maten är supergod där uppe och perfekt till lagat.


Torget eller en del av det när jag väntar på att Sture ska handla klart.



Olivias utanför



Tyvärr suddigt. Men ser ni Sture genom fönstret på höger sida? jag tog en rökpaus.



Maten! Man får en ganska stor skål bredvid med antingen pommes eller stekpotatis men dessa syns ej på bilderna.









Anneli på jobbet var även på krogen, hon som har hand om städ och köket på mitt arbete.
Lite överförfriskad. Men inte så överförfriskad som det ser ut på bilden där ser hon ju dyngrak ut och det var hon inte. Med på bilden är en kompis till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0