Fredag!



Usch vad jag hostat inatt men det är bara att bita ihop. Kommer att somna bums när jag kommer hem idag. Imorgon ska man ta upp alla adventssaker+julsaker gör alltid det till första advent. hm brukar göra det helgen innan sen tända först första advent. Men jag hade nog hjärnsläpp i helgen som inte alls tänkte på att första advent var denna helg.
Sen måste det bakas lussebullar också och både jag och Sture är risiga. Först trodde jag denna rinnande näsa var någon form av allergi eller så var det kanske förnekelse.
Men nu vet jag bättre efter en Ipren och hostmedicin. Jobbar ju bara till 12.30 så det får man orka med.
Inte konstigt att man blir risig när över hälften av barnen hostar och nyser varje dag.


Idag är det stor samling alla avdelningar tränar Lucia sånger ihop. Alltid lika trevligt när alla barn får samlas tillsammans.
Nej nu måste jag göra mig i ordning tunnelbanan går 05.55 eller ska gå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0