Fredag!!!!

 

Hurra snart äntligen ledig. Har sovit dåligt denna vecka och igår kom mensen också så inatt har jag haft värk till och från. har varit vaken sen kl 05 trots at tkl ej skulle ringa för än kl 06.

Klart man varit trött och lite grinig och haft huvudvärk till och från i veckan.

Måste berätta en kort sak: Har beställt presenter från ett företag på nätet. De har sänt paketet för jag har mailat dem och undrat vart det tagit vägen. I Onsdags fick jag till svar att det ankommit och var uthämtat?????

Jag har inte hämtat ett paket levererat från posten till butiken på torget????

Mailade igen och igår fick jag en kopia på vad butiken sänt till dem...paketet uthämtat 15.42 i tisdags?????

Pling!!!! Då hämtade Sture att paket levererat från schenker till butiken, innehöll saker jag vunnit på tradera adresserat till mig.

De måste ju förväxlat de paketen. Vi har kartongen kvar och skrivit ut mailet, så Sture ska dit efter jobbet...får jag inte paketet stryper jag killen och sonen och hans tjej blir utan paket imorgon!!!!

Varför har inte posten paket längre istället för outbildad personal i olika små butiker?

Nej ska käka frukost sen ska jag ge mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0