BLÄÄ!!!!!

Jäklar skit dator. Kan inte se klippet på Jay här under det hackar sig fram fast ljudet är okey. Kan inte se något från play tv då allt går som hackande stillbilder. Min skärmsläckare med bilder byter bild hackande efter flera sekunder bilden ska enbart stanna ett par sekunder men nu är det minst 30 sekunder på varje bild sen byter den hackande. Så här har det varit hela veckan. När en sak fixas på datorn så dyker det upp andra fel istället. Allt går skit trögt.
Och vad fasiken är smartwebprinter som alltid dyker upp när jag trycker slutför då jag laddat upp bilder...eller om jag går in på tex min dator eller något i tablån utom internet??????
Sen att få upp internetsidan tar minst en minut...nej ta bort allt i datorn och gör om från nytt för nu är det värre än någonsin!!!!!!
HJÄLP MIG!!!!!!




Räcker ut tungan åt skitdatorn!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ju ett nytt virusprogram installerat tidigare i veckan. Vissa av dessa är väldigt resurskrävande och kan göra din dator väldigt slö. Är tämligen säker på att detta är ditt problem.

2010-11-13 @ 10:05:33
Postat av: anonym

Avinstallera Smart Web Printing.

Kolla så du har alla drivrutiner för ljud/bild.

Vet inte om du har virusskydd men AVG Free 2011 är bra och helt gratis.

Sedan slutligen, defragmentera.

2010-11-13 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0