Tonårskändisar!

Jag läser flera storbloggares bloggar varje dag. Vissa reser mycket och det är jätte intressant när de skriver om resemålen och lägger ut bilder.

Men det finns en tragisk sak och de är dessa bloggare som hänger i olika viprum bla på Stureplan och hinkar i sig en massa sprit flera gånger i veckan. De bloggar om bakfylla, minnesluckor, hur mycket de spydde, vinglade, gjorde bort sig, dansade på bardisken osv osv. Vissa bara super och solar när de åker utomlands, landet ser de ingenting av...det är bara alkoholen som gäller och sova ruset av sig dagen efter på en solig strand.
Ännu mer tragisk är det att de är tonåringar och blivande alkolister om de inte redan fallit dit, vilket man faktiskt kan se om man läser hur och hur mycket de super.

Deras liv kretsar kring pengar, sprit, smink,mode, skönhetsoperationer av alla dess slag...de lever ju inte de möter döden sakta men säkert som de lever.


Sen går de på alla möjliga svältdieter men vräker i sig alkohol kvällstid????

Jag undrar vart föräldrarna är och varför de inte griper in eller varför de ej grep in innan dessa tonåringar fyllde 18?
Om dessa tonåringar var mina barn skulle jag skämmas ögonen av mig och gripa in omgående och sätta stopp för spektaklet.
Jag skulle anmälla varenda krog som släppte in minderåriga eller tonåringar under deras åldersgränser
.

Gör något föräldrar ser ni inte att era barn håller på att bli alkoholister och förstöra sina liv totalt.

Se här bara:







Slutar oftast så här






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0