Lördag!

Jaha vad blev det då? Regn precis när vi ätit upp middagen....säger bara en sak bläääääääääääääääääääääää!!!!!
Vad händer idag då? Jo vi åker en tripp till Norrtälje för att göra någonting, kika lite i stan och ta lite tjusiga bilder. Har ju besökt Trosa en mysig liten stad och sen Sigtuna men där hade jag inte min kamera. Sture tog bara två små öl igår så han kan köra bil, han är otroligt noga med det där mer än två öl så kör han inte på hela dagen efter. Tur att det finns sådana människor också man vet ju de som är dyngfulla och sätter sig bakom ratten dagen därpå...eller ännu värre de som kör på fyllan!!!!
För att vi ska komma iväg så bokade vi om tvättstugan....så jag har tre maskiner på där nere nu och en kvar.
Min älskling har klippt sig....i Måndags klippte han sig och här kommer lite bilder....suckar minerna kan jag inte göra något åt tyvärr.
Håret är lite okammat men ni ser att det är ny klippt.

Nej han är inte full utan tittar precis ned när jag tar kortet...suck!!!!



Men jösses här gör han sina miner igen...suck!!!!



Överdrivet glad Sture...men bästa bilden!



Provade att Zooma in han ölglas. Fult märke eller hur?



Så här ska glaset se ut när det gäller märke!



Kolla tagit för en vecka sen! Hänger ju ned på skuldrorna.



Han är så söt min älskling, med både långt och kort hår...ville bara visa att han blev ännu sötare när han klippte sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0