Torsdags natti!!!!

Nej mina föräldrar nu  får ni ge er...sen kl 18 har jag ringt hem till er. Ni har glömt lägga på luren igen. Inget svar på firmatelefonen eller era mobiler heller...kl 19.30 gav jag upp.
Jösses vad har man en mobil till????
Idag hade jag tre utvecklingssamtal och det gick bra lite kokt i huvudet efter....särskilt när man har tolk då det tar längre tid. Hade tolk på första samtalet. men alla föräldrar var nöjda med oss och glada över det jag sa om deras barn. Gulliga ungar alla tre.

Slutade egentligen kl 14 men var klar med samtalen kl 16 då jag startade 14. Då hämtade min älskling mig och vi åkte och storhandlade. Skänt med fulla skåp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0