Mors dag!


Ja det är idag det, kan väll inte ha undgått någon person eller?

När barnen var små så gjorde de olika saker på förskolan och i skolan som man fick på mors dag, det värmde och att se deras ögon som lyste av spänning för vad jag skulle tycka värmde det med.
Men idag har både telefonen och min mailbox gapat tomma från gratulationer på mors dag, men kvällen är ung så de kanske kommer in.
Jag vill inte ha dyra presenter eller bli utbjuden, enbart ihåg kommen!
Kika under...här är mina ungar som små.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy vad dåligt att inte höra av sig på Mors dag. Hörde ingen av ungarna av sig? Katrin skickade mail sent i går kväll. Men det är väl andra tider nu. Ingen bryr sig.

2010-05-31 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0