Lördags kväll

Här kommer bilder från igår kväll.
Bla middagen som bestod av rostbiff, klyftpotatis och gräddsås med röd och vitlök i.Allt hemmagjort av älsklingen.






Köpt på loppis i Norrtälje fatet 25 kr och tavlan 10 kr.







Mitt glasägg som jag precis gjort rent, står ju i köket så det blir så fett.
Inköpt 1989 på Gusums glasbruk.





Här kommer en drös med bilder på min älskling som hämnd för hans fusk i Uno, säger till vår kompis, kan du inte så lägg inte. Alltså han menar att kan du ej ändra färg så lägg inte för jag kan greja allt. Kompisen lägger inget och jag får ett 4 plus kort....han vann till slut hela spelet alltså då med fusk!!!!!









Framför tv:n. Lökringar och cheddarost ringar+postkodsmiljonären.







Och älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0