Jaha gått till historien!

Normal text Stor text Extra stor text
Ja vad fasiken hade ni väntat er????? Fanns ju bättre lå¨tar som borde gått vidare. kanske Sverige lär sig något nu ta bort folket och in den kunniga juryn igen som det var förr!!!!! Nu röstar man på personen ej på låten.

Läs har vem jag tyckte skulle vinna: Här

En besviken Anna Bergendahl lämnar arenan.
En besviken Anna Bergendahl lämnar arenan.
Foto: Fredrik Sandberg/Scanpix

”Jag kommer
vara ledsen ikväll”

Annas tårar 18-åringen flydde pressen och grät i bussen.
Annas tårar 18-åringen flydde pressen och grät i bussen.
Foto: Lina Boström Einarsson

En besviken Anna Bergendahl

Det tog ett tag innan Anna Bergendahl orkade möta pressen.

Men till slut valde hon att träffa bara de svenska tidningarna.

— Jag är ledsen. Jag kommer vara ledsen ikväll men sen kommer jag inte vara ledsen över det här mer, säger hon till aftonbladet.se.

Kvällens semifinal blev en rysare. När det sista kuvertet öppnades efter omröstningen och en dansk flagga tittade fram gick luften ur svenska folket.

För första någonsin som Sverige är med och tävlar i Eurovision går vi inte till final.

Anna Bergendahl orkade först inte träffa pressen men när hon väl gjorde det ville hon poängtera hur stolt hon ändå kände sig.

— Jag är så glad och stolt över det jag gjorde, att jag fick representera Sverige. Jag känner mig väldigt stolt och väldigt nöjd, säger hon till aftonbladet.se.

Hur var det då att sitta där och vänta på att kuverten öppnades?

— Jag var väldigt nervös. Men jag var inte lika nervös nu som när jag gjorde Idol till exempel.

Är du besviken?

— Ja är inte du det?

 

KÄLLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0