Blogg värd att läsa.



Vaknade nyss och på tv:n var det Rachels Rays show. Tittade ett par minuter och det handlade om en man som förlorade sin fru dagen efter att hon gjort kejsarsnitt. Frun dog av en stor blodpropp som gått från benet och upp i lungan. För att bearbeta sorgen började han blogga.
Här är han blogg:

http://www.mattlogelin.com/

Den har idag 40 000 läsare om dagen det är en blogg som är värd dessa 40 000 läsare. Tänker på vissa som enbart skriver hur mycket pengar de spenderar och snackar skit om allt och alla och super skallen i bitar var och varannan dag på kändiskrigar.


Nu ska jag göra mig i ordning för snart måste jag ge mig iväg. Förskolans dag är idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0