Lördags kväll!

Kvällen igår kommer i form av videos och lite bilder. Jösses efter ovädret gick vi ut på gården i solsken och värme, tog en film på min älskling när han torkade av bordet som var dyngsurt. Vid 21.30 gick vi upp till grannarna Gisela och Matte. Tog foto på deras superfina fondvägg bla.
Kolla in kvällen!


Kan ju sägs om video film två försöker Jörgen sälja brandsläckare till Patrik som sitter på samma sida som han längst bort. Han var med i pokerprogrammet som bla Pontus Gårdimer eller vad han heter var med i och Patrik vann.
Sen har vi lilla Matte mellan dem på andra sidan har vi Lasse och Gisela.
Obs mot fondväggen har Gisela en ljuslampa riktad som går i olika färger så man kan få den färgen man trivs mest med om man vill.


Lite av de jordgubbar vi har på gården:







Jörgen som säljer brandskydd:



Min sötis:



Men jösses vad intressant:



Supergott vin rose:



Jörgen och min älskling:



Lasse framför fondväggen:





Se så mysigt:











Hur jag mår idag? Ja vitt vin, rose, rom och cola, päron cognac vad tror ni själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0