Torsdag!

Ledsen att jag inget skrev igår men var så väldigt trött. var ju på sommarkul med hela jobbet och vår chefs alla enheter. Vi åt Italiensk buffé och bjöds på lite uppträdande av alla enheters chefer. maten var god, vädret bra och sällskapet helt okey.
Kom hem strax före sju och efter att ha duschat och gjort lite annat så såg vi på arga snickaren och gick och la oss. Jag lägger mig alltid vid nio eller strax över och sover oftast innan tio.

Så snälla gumman du väckte mig när du ringde på både mobil och hemtelen, hemtelen upptäckte jag imorse för jag sover med öronproppar så den hör jag oftast inte. Vem som ringt kollade jag först imorse då mobilen låg på landning av andra sidan rummet. Somnade genast om som tur var då jag skulle upp 04.45 för att jag öppnar idag.
Jag slutar 14 och har ej mobilen på, på jobbet är hemma till 14.30 om allt klaffar men tåg osv.

Vad vill jag säga med detta...jo ring inte efter kl 9 om det ej hänt något allvarligt.

Vet ej hur jag känner mig idag men helt okey är jag inte trots att halsen inte känns av längre. men det kan vara pollen också då gräspollen är hög som jag aldrig varit allergisk mot förr men förra året så kom ju även al och asp eller vilket det är nu som blommar precis innan björken som var det enda pollen jag var allergisk mot innan.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och snart bege mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0