Tisdags kväll!!!

Jag blir galen på datorn ett okänd farligt script har dykt upp för en vecka sen och gör detta står det vilket jag gjort men den dyker snällt upp varje morgon, den hakar sig och allt tar evigheter. Snälla pappa hjälp mig!!!!!! Sture jobbar över imorgon, kan du hämta mig 16.30 och sen kolla datorn jag bjuder på kaffe och nybakade kakor!!!!! Skrivaren fungerar fortfarande inte, rensa hela skiten har alla mina bilde rop externa hårdisken så jag skiter om de försvinner!!!!!
Nu ska jag sova kom hen 19.10 efter vå familjebuffe som vart jättelyckad, massor av god mat fårn föräldrarnas egna länder....mumsig värre.

Mamma du kan också få kaffe och nybakade kakor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0