Tisdag!



Nu är det Tisdag och jag sitter här dö trött, vaknade kl 03.30 och kunde aldrig somna om. Igår vaknade jag strax innan 04 och kunde ej somna om. Fasiken så seg man blir när man ej får sova.
Tänker ta det lugnt nu på morgonen och äta en tallrik fil med cornflakes en kopp te och feta ost bröd...nej herbalife hoppar jag idag behöver något att tugga på.
Brukar äta på jobbet men idag tänker jag äta hemma och inte komma så tidigt utan mera hänga på låset, vilket jag otroligt sällan gör eller aldrig om jag ska vara ärlig.
Idag har vår avdelning planering mellan 9-10.30 och då ska vi packa inför flytten och kasta, kasta, kasta istället för att spara på all skit.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-06-08 @ 07:44:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0