Söndag!

Godmorgon idag är det Söndag tyvärr, men får väll tänka så att det är enbart 5 arbetsdagar kvar tills det är semester. Var ute på gården en stund igår men alla var trötta så vi gick upp vid 21 och spelade lite Uno. Sen kunde jag inte somna låg och vred mig fram tills kl var tre på natten då somnade jag först. Och sov länge tror ni....nä vaknade strax före halv sju. Så jag har legat och sett gamla Wallander filmer. Är fortfarande dålig, började ju hosta och känna mig ordentligt risig i Onsdags natt och varit lite febrig till och från, man kan ju inte påstå att man vilat upp sig denna helg heller.
Inga nya bilder att bjuda på idag, men ni fick ju ganska många igår+filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0