Sjuk och hemma.

Nej jag kunde inte gå och jobba jag har hostat och hostat i natt och frusit och svettats om vartannat. Känner mig urvissen...men vara hemma fyra dagar innan semestern känns inte alls bra. Men de hörde ju hur jag lät igår och såg att jag ej mådde bra, men det känns iallafall inte bra då det är enbart en på vår avd nu med en vikarie men ändå. Men jag mår ju sämre idag mot igår och är säker på att det beror på att jag envisades att jobba igår.
Men men nu tänker jag ta det lugnt och bara vila och tandläkaren blir det inte heller idag ska ringa så fort Sture är klar med vårdcentralen.
kan ju inte sitta i en stol och gapa och hosta i ett nej säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0