Onsdag!


Titta det är redan Onsdag idag vart tiden rasar fram
och på Fredag är jag ledig.

Som jag skrev i min blogg igår vill jag inte att någon tar illa upp eller mår dåligt på något sätt. Inte heller vill jag ha ilskna reaktioner som ger mig dåligt samvete som respons tillbaka. Jag skriver vad jag vill i min blogg och det gör alla andra i sina bloggar också, visst kan jag må dåligt av att läsa vissa saker men det håller jag för mig själv och försöker gå vidare i livet.
Nog om detta!

Hoppas detta kan läggas bakom nu för det var verkligen ingen stor grej bara hur jag kände det...lite besviken inget annat.

Jaha idag slutar jag kl 16.30 får se om man orkar med att ta en promenad efter maten. Har börjar röra på mig mera märker att man mår bättre kroppsligt då och så blir man piggare.
Sen blir man inte lika godissugen som jag var innan vi började promenare...varför blir man mindre godissugen?
På Fredag ska vi in på smaka på Stockholm...jag ska prova på Bröderna Olssons vitlöksglass, blir spännande att smaka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0