Natti

Nu är jag rasande arg på postutdelningen i 17 år så har det funnits jag+ en till i trappen som heter exakt samma som jag, men ändå gör de fel trotts 1 trappa och 2 trappor och även mellannamnet inskrivet. Fick post idag som skulle ha kommit förra veckan, de har varit bortresta. Fasiken ni vet om det så läs för helvette på breven innan ni skickar i skiten. All post jag fick idag stod det obs 2 trappor på är ni blinda eller???!!! Står även info på våra dörrar+ på väggen i trappan som ni inte kan missa!!!!
Jävla idioter säger jag bara....fått vänta på min klocka över en vecka som har legat där nere sen i Onsdags förra veckan!!!!!!!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Nu säger jag natti till alla!!!!

Nu har jag mailat posten och citymail/bring nu jävlar om de felar imorgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0