Midsommarafton!

Här bjuder jag nu på en drös bilder och tre korta videos, den sista så är kl ca tolv på kvällen och jag vill filma det fina myset vi har med alla vackra lampor och sen även den fulle grannen som vi hade väldigt roligt åt många gånger.
Obs det är dukat två långbord ett kortare under taket där vip gästerna satt...nej jag skojar bara. Det var gästerna som köpt en trärätters middag som satt där.
personen som höll i detta hade gjort så för att få ut fler och så att de äldre skulle sitta bättre på stolarna från lokalen istället för bänkborden. Vi besökte båda borden och hade trevligt vid båda men avslutade vid middagsbordet under tak.

Så varsågod och titta och se:

 

 

Nej han deppar inte utan håller på med mobilen eller ciggen.

 

Sillröran

 

Västerbottenostpajen.

 

Grekisk sallad.

 

Romröran till pajen.

 

 

 

 

Viphörnan :-)))

 

 

 

 

Nu lite bilder från vårt bord.

 

 

 

 

 

 

Här skulle det kommit bilder på dajmtårtan men tyvärr missade jag det totalt. En djupfryst färdigkölpt tårtas orkade inte att göra en själv.

 

 

 

Bakom ljusslingan ser ni några av det 16 lyktorna som hänger i taket.

Vipbordet :-)))

 

 

Nu vårt bord igen.

Ops hur gick detta till?

 

 

 

 

Nu är vi inflyttade till vipbordet.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0