Matlagning i full fart!



Kl halv tio så började jag med maten till midsommar. Jag gjorde grekisk sallad, sillröra (skuren matjessill i bitar, kall kokt färskpotatis skuren i bitar, gräddfil och gräslök som man rör ihop.
Västerbotten ostpajen gjorde jag igår på allt detta kommer bilder imorgon romröran som ska vara till gör jag senare idag. Vinägrettsåsen står min älskling för som ska vara till salladen Men hör och häpna jag har även gjort rabarberkräm och rabarberpaj...nja fick ta några äpplen till pajen då det var för få rabarber kvar. Fick raberberna av en arbetskamrat.
Bilder på kräm och paj ser ni här under:

med och utan blixt!




Innan och efter











Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Glad midsommar! :D Hoppas du får en kanonbra dag! :)

2010-06-25 @ 13:19:03
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0