Lördag!

Svar på en kommentar. Kaos blev det i trafiken, studenter hoppade av flaken och säkert ett 100-tal flak som var i och på gatorna väntandes på att få komma in i rondellen, bussarna stod still, öl slängdes överallt. Gatorna rann av öl såg ut som om det störtregnat nyss. Därför kom poliser från alla håll, piketer, vanliga bilar och mororcyklar. Har aldrig sett sådant kaos vid riksglaset förr och aldrig så många studenter och studentflak samtidigt. Hördes och syntes det inte på sista filmen?

Igår var vi nere på gården med grannarna, en trevlig kväll men tyvärr började jag frysa när kl närmade sig 21.30 så vi gick upp och kikade på talang som vi spelat in. Jill som vann var verkligen värdig vinnare och det bla pga sin ungdom...att sjunga som hon gör här under när man enbart är 14 år gör man bara inte.



Lilla fiolkillen var jättesöt och duktig så honom gillade jag också Helena Salo och Freddy Amigo är otroligt duktiga de med. Tyvärr missade Stephen Hansen igår det var falskt det han sjöng. Men vad cirkus Hanz gjorde där kan jag inte alls förstå...urtråkiga var det. Elin König Andersson var duktig men inget jag skulle kunna sitta och titta på i flera timmar. En sångare kan man se på eller lyssna på i flera timmar om de är bra och Jill kommer stå på scenen en dag i en stor musikal det lovar jag.
Vad tyckte ni?
Idag ska vi gå på bio pappa bjuder på kommissarie Späck sen ska vi äta hos Josef i Vällingby...jag vill ha wienerschnitzel.
Ska bli jätte trevlig. Syrran, hennes gubbe och dotter ska också med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0