Jag är en idiot!

Men så duktig man är då!!!!! Vår kompis kom hem från Åland igår men bla päron cognac till mig, men vad bra för min onda hals tänkte jag. Hm ett glas ja men så vart det inte riktigt...idag har jag ont i huvudet också och tappat rösten nästan helt. Bra jobbat eller hur!!!!
Tänker hålla mig inne och pendla mellan sängen och datorn hela dagen och kvällen idag, inte röra mig en centimeter ens ut på gården för att sitta en stund och ta det lugnt...hålla mig hemma istället och ta det väldigt lugnt ska jag göra.
Här är boven!!!




Kommer tillbaka när jag mår bättre och är piggare. Obs alla jag känner jag svarar inte i telefonen idag kanske ikväll för jag ska sova, vila, sova och vila om vart annat!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0