Hej igen!!!!

Gråtunga moln har dragit in!!!!! Inte regn tack för då måste vi duka under taget och ställa borden i två rader...mycket mysigare med ett gigantiskt långbord eller hur.
Så här såg det ut förra året under taket då med mycket mindre folk.
I år har vi fort låna två långa bord från parkleken annars skulle inte alla få plats.
Kan tillägga att jag är sjuk, hostig och ont i kroppen och inte blev jag bättre av att sitta på gården till 22 igår och sen gå upp till oss och sitta på balkongen tills kl var ca 02 eller drygt.
Men kvällen var trevlig...glömde kanske att säga att jag sov till 9.30 igår och det har inte hänt på år och dag...jo när jag gick och la mig 09 på morgonen så sov jag till 14...ha ha ha.

 

 

 

 

I år har vi köpt in små risbollslyktor i olika färger som går på batteri och hängt 16 stycken i taket, det blev jättefint. Bilder kommer i bloggen imorgon och säkert ett par videofilmer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0