Mina bakverk

Här kommer bilder på alla mina bakverk idag....choklad kokoskakan med glasyr och kokos får ni en gammal bild på då den ej svalnat för glasering.

Chokladkaka med kokos



Kokostoppar



hallongrottor






Nötsockerkaka



havreflarn




Efter fyra timmar i köket med bak tänker jag lägga ned allt vad bak heter för dagen. Ska göra en strömmingslåda till Sture senare i eftermiddag det är allt.

Snälla kommentera om vad ni tycker om mina fina kakor...ut seende mässigt, smaken kan ni ju inte känna tyvärr.

Skriv gärna vem ni är som läser bloggen och om ni läser den ofta eller om det är förstå gongen och om vad ni tycker om bloggen. Är alltid kul att få kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0