Jävulsk natt!

Inatt hade jag jätteont i ryggen och sidan och in under bröstet pga senan jag sträckte igår. Vid varje hostning kändes det som knivar gick genom ryggsidan. Nu är hostan bättre, ja mycket bättre men det räcker med en gång i timmen att man hostar till några gånger.
Så jag har sovit uruselt inatt, somnade faktiskt om efter Stures supermassage och muskelsalva kl 06 och vaknade 9.40...välbehövligt kan jag säga att det var.

Nu börjar jag känna av värken i sidan igen och jag har enbart diskat...suck!
Nej ska ta tabletterna som hjälper 2 Alvedon och en naproxen.
Fotat lite dockor och tavlor imorse, vissa har jag lagt ut förr men det har tillkommit så många nya läsare så jag kommer att lägga ut lite saker då och då som jag samlar på. Dockor är en sak.


Filmen jag tittade på när jag ej kunde sova, har inte sett den förr men det var helt okey. Meryl Streep var helt underbar.



Visst är han söt ca 3-4cm hög, bakom ser ni en del av mina mini baby born



igelkotten lika stor och så söt, bakom barbapapa



Sötis nummer 3 2-3 cm bakom fler mini baby born



Toker, Trötter och Glader




Söta små dockor ca 7-8 cm



Gungande clown




Denna tavla fick mina äldsta barn när de var små hade Linnea i magen då och jag bara älskar den.
Hänger kvar här hemma då den ej går att dela mitt itu.



Mammas scraptavla på mina tre barn,...fin va?




Sen min älskade Pinoccio docka som mamma och pappa köpte till mig i Prag i höstas.



Nej nu ska jag äta frukost och läsa min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0