Yippy!!!!!



Slår klackarna i taket och va glad för idag är det Fredag!!!!!! Ledig i två dagar, med tvätt städning och....nek sluta nu.
Det blir senaste Wallander filmen och lite andra filmer och så blir det tvättstugan men har inte så mycket tvätt så det blir enbart två maskiner denna gången.
Vet ni vad min älskling gör nu?????
JO titta:





Simmar i kaffe och röker cigg på cigg för att vakna.
Urusel frukost inte ens att jämföra med min frukost, yougurt med herbalife+havrekuddar och äppelbitar.

Men men envis som han är så kan han ej äta på morgonen...konstigt frukosten tycker jag är den godaste måltiden på dagen...nja kanske inte det jag äter men massor av olika smörgåsar med olika pålägg...mumsigt värre









Härliga bilder ovan för...att få gå och plocka så mycket man vill och sen avsluta med färsk frukt som melon, annanas, mango, bär...men jösses är du hungrig Kerstin????
JAAAAAAAAAA!!!


Kul värre vi får först frukost kl 8 på jobbet och kl är 05.40...så det är ett tag till att vänta och då på herbalife!!!!

Kommentarer
Postat av: Em

God morgon! :D

2010-01-22 @ 06:33:03
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Neha

Gud vad hungrig jag blev av att se allt det där

2010-01-22 @ 11:15:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0