Fredag!!!!!



Hm vi har just en drift störning på bla komentarer fältet...nej statistiken...yippy kan se min men ej hur många besökare  jag hade igår finns ingen punkt där suckar men de kanske fortfarande arbetar på det!

Men men det kanske fixar sig till slut!

Börjar känna mig risig...har ont i kroppen, i halsen,  i huvudet...ja skallen är värre ä'n vanligt :-))))!!!!
Får se vart detta leder när vi är mitt inne i en invänjning och R åker till sitt hemland om en vecka och då kommer M tillbaka från Thailand. Kan inte bli sjuk nu....men i slutet av Mars nja snarare i början av April passar det bättre okey!

Jag hade ställt kl på sju idag tänkte enbart gå upp, tvätta mig och klä mig och sticka iväg...men vaknade klar vaken kl sex...suckar aldrig kan man sova så länge man får!





Älskar dig min trollunge!!!!!






 

Så lite hat men inte till min älskling utan till denna hatade man!

 

Här får du som förstört så mycket i Sverige...skulle jag skriva en lista på all skit du gjort skulle jag komma för sent till mitt arbete!!!!!

 

 

Släng dig i väggen Reinfeldt!

 


Kommentarer
Postat av: M

Dock så gör jag bådadelarna, svarar på frågor och värvar vänner, då är det okej :;)

2010-01-29 @ 07:35:39
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0